Mina och Alvas figurer.

Hej!
1+1+1+1+1+1+1+1+1+∞= ∞
Hehe..

Här är mina och Alvas figurer.
Den stora blå har hon virkat själv.



Och den lilla blå, längst till höger är också hennes, men den har mamma virkat.



Best friends :)



Och här är boken jag köpte på bokrean :)



Och här en bild i boken på en hamster som jag faktiskt har börjat på.
När den blir klar får ni se den också.



Ja, det var det :)
Detta håller jag på att virka:
1. En halsduk till Alvas figur
2. Ska fästa trådarna på en annan halsduk
3. En jordgubbe till Ellen 
4. En figur till Hanna
5. Hamster
6. En Figur till mig själv
7. En halsduk till mig själv 
7 saker, så ja.. Jag har ganska mycket att hålla på med. 
Nu är jag trött och ska gå och lägga mig. Så Godnatt :) 

Anna-Lisa 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0