Vårbilder från min trädgård

Hej! Här kommer vårbilder.
Figuris är med på några bilder också.


Figuris njuter av solen bland de första blommorna.

 


Figuris älskar påskliljor :)

 

 

 

Nu är det dags att ta av sig mössan och halsduken ett tag.




Blåsippa :D

Heh, detta var dagens inlägg.
Mer kommer imorgon, då ska jag lägga upp bilder på Figuris.
Men..
Han kommer inte synas så bra på alla bilder,
därför ska ni hitta honom!
Bilderna är tagna lite överallt.
Om ni hittar honom,
skriv en kommentar om var ni har sett honom.
Detta har jag sagt i ett annat inlägg,
att denna helgen ska jag göra färdigt alla virkningar
innan jag börjar på något nytt.
En virkning är klar.
Och det är jordgubben till 
KaramEllen
Nästan alla virkningar kommer att bli klara i helgen. 
Resten fortsätter jag med i veckan ^^. 

Anna-Lisa
   


Kommentarer
Postat av: KaramELLEN

jättefin jordgubbe

2011-05-02 @ 21:02:18
URL: http://www.wirkoo.blogspot.com
Postat av: Anna-Lisa

Tack. Hoppas du tyckte om den..

2011-05-02 @ 22:18:44
URL: http://virkivirkus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0