Bilder från semestern.

Hej.
Nu kommer det bilder från Figuris semester.
Här är bilderna.
Figuris får berätta själv.
........................



Hej! Jag har varit på semester och bott på ishotell.
Häng med så får ni se hur det såg ut i mitt hotellrum.





Se, vad stort!
Jag fick det största rummet.
Och här är min säng!



Men nu är det dags att packa väskan...








...Och åka hem!
Värdens bästa fordon. En kälke.
Och den passar mig perfekt :D



Nu åker jag! Wiiihiiiiiiiiiiiiiii!
.............................................

Kälken är väldigt stor för honom.
Det kanske märks.
Men faktiskt, för er som aldrig åkt kälke, så tycker jag ni ska pröva det.
Det är jätteroligt.
Idag gick jag på bokrean och köpte mig en bok med mönster
till små jättegulliga amigurumis.
Bild på boken kommer.
Ja, jag har fått en beställning på en figur.
Av samma art som Figuris. På latin: Figuris Virkus.
Japp. Det var allt.

Anna-Lisa


Kommentarer
Postat av: Alva, din bästis

hejsan, vilka fina bilder du har lagt in senaste tiden, jag BEUNDRAR dig. Du är bara sååå bäst.



kram Alva

2011-03-11 @ 18:32:24
Postat av: Anna-Lisa

Tack, Alva :)

Men det är inte jag som är bäst, för det

är ju du!



Kram

2011-03-13 @ 09:53:37
URL: http://virkivirkus.blogg.se/
Postat av: Lollo

hej jag tyker du är jättebra på att ta bilder hur många bilder tar du varje dag?

2011-03-28 @ 18:27:33
Postat av: Anna-Lisa

Hej, Lollo. Ibland tar jag många, vissa dagar tar jag inga foton alls. Igår tog jag ca. 20 bilder.

Och det är ungefär så många jag brukar ta varje gång jag tar foton.

2011-03-28 @ 18:30:11
URL: http://virkivirkus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0