Figuris Äventyr - Del 4

Hej, ännu en gång!
Se vad jag har hittat!
Ett stort mystiskt, grått objekt från yttre rymden..



Undra vad som händer om jag vänder på den...



Nej, vad händer!?





Men, jag förstår inte..
Jag står ju här, men helt plötsligt är jag där inne?
Vad hände ?



Jaha, det var det jag gjorde!
Bra att du talade om det, mystiska apparat..
Annars skulle jag ju gått runt och funderat på det där i evigheter.
Hejdå! Mej får ni se igen nästa vecka.
/Figuris
..............................................

Jag borde nog säga till Figuris att den "mystiska apparaten"
egentligen är en mobil.
Imorgon kommer semsterbilder från Figuris semester.
Han har bott på ishotell.
Ni får se helt enkelt.

Anna-Lisa


Kommentarer
Postat av: Alva, din allra bästa vän

Vad gullig Figuris är, och vad sött att han han var så nyfiken på mobilen.



många varma kramar Alva.



p.s din bloggdesign är ursnygg

2011-03-11 @ 19:43:14
Postat av: Mimmi

Hej! Hur lång tid tog det att göra din design?

2011-03-17 @ 19:29:51
Postat av: Anna-Lisa

Hej, Mimmi. Det tog faktiskt 4 timmar.

2011-03-17 @ 19:31:43
URL: http://virkivirkus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0