Åh, heeeeej igen bloggen!

Hejsan!
Jag har inte gjort inlägg på 8 dagar nu för att jag har varit i Italien.
Staden jag besökte var Rom, Italiens huvudstad.
Så imorgon kommer ett specialäventyr med Figuris.
Jag skulle ha tagit med alla mina virkningar på planet,
men jag vågade inte.
Jag var rädd att de skulla ta ifrån mig mina virknålar.
...

För er som sett "Phineas och Ferb" avsnitten på Disney-kanalerna
eller på SVT:s barnkanal, kanske ni känner igen denna alien.

MEAP



Detta är Meap.
Han är med i ett avsnitt som kallas på engelska:
"The Chronicles of Meap"
Om ni vill se avsnittet, gör så här:
1. Gå in på www.youtube.se
2. Skriv i sökfältet längst upp: The Chronicles Of Meap
3. Det finns 2 delar av avsnittet på Youtube,
så se först Del 1.
Observera! Avsnitten finns på engelska,
men ni kan ju alltid försöka hitta avsnitten på
svenska.

Om ni vill veta mer om Karaktärerna i avsnitten,
Klicka HÄR!

Jo, anledningen till att jag skriver om Meap är att jag
tycker han är så söt och att
jag försöker virka honom.
Jag har gjort kroppen och en arm.
Annars håller jag på att virka en kanin.
Imorgon kommer specialäventyret
och på fredag lägger jag ut lite bilder,
bland annat på Figuris.
Jag har knappt några ideer till äventyr,
så ni får gärna hjälpa till.
Mejla gärna om ideer på
[email protected]
eller kommentera ett inlägg.
Jag har fått förslag på namn via mejl till
de två figurerna jag visade i förra inlägget.
Här är några förslag.
Till den vita figuren:

Snövit
Molly
Emilia
Figurina

Till den blåa figuren:
 
Mellis
Mysis
August
Bomull

Man får gärna rösta på ett namn.
Antingen via mejl eller kommentar.

Anna-Lisa

Ps. Följ gärna bloggen på Bloglovin.
Om du inte är medlem är det väldigt lätt att bli det.


Kommentarer
Postat av: KaramELLEN

hej jag tycker molly till den högst upp :):)vad gör du...? komentera gärna på min virkblogg :):):)

2011-04-15 @ 20:46:44
URL: http://www.karamellen-ellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0