Den 3:e April.

Hej!
Jag vet att jag inte skrivit mycket.
Förlåt för det.
Jag kommer inte kunna lägga upp ett nytt äventyr denna veckan heller. 
Jag har ingen möjlighet att ladda upp bilder heller.
Men jag lovar att ni kommer få se Figuris Äventyr - del 6
på Torsdag vecka 15.


Bild från första ävenyret när Figuris trasslar in sig i toapapper.

I fredags var det 1:a April !
Lurade ni någon? 
I skolan försökte Alva luras med att hon skulle få en hund.
Det gick jag inte på.
Men när vi satt och åt i matsalen hällde jag salt
i Alvas glas när hon inte såg.
Hehe.
Ja, jag håller på att virka morötter.
Sen ska jag virka en kanin som kan äta upp morötterna.
Det var allt för idag.

Anna-Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0