Figuris Äventyr - Del 7

Hej!!
Jag ska åka slalom en sista gång innan det blir försent.
Har faktiskt väldigt dyra skidor.
Båda kostar 36 kr tilsammans :D
Jaja, det är glasspinnar, men vem bryr sig. ..
Det var fortfarande dyrt.

 

Wohoo! Nu åker vii !

 

Uh oohh..
Det är ett hopp framför mig..
Det går alldeles för fooort!!

 

Jag vet inte hur man stannar heller, jag vet inte ens hur man svänger!!
Neej, hjäälp !
Skit också. Jag kommer dö.
Kanske..
AAAAaaaahH, 
Jag flyyyger 
!!!



* bschofff *

 

Uughh,
Får nog gå på skidskola nästa år :/

 

Brrrh, kallt.
Får sitta i bastun ett tag.
(Torkskåpet)

Hejdå!
Mej får ni se i ett äventyr nästa vecka. 
 
Figuuuuris
....................................................

Hej, Meap har det inte gått något vidare bra med än så länge..
Jag tröttnade.
Men i slutet av denna vecka ska jag virka klart allt jag inte är färdig med.
Så Meap blir klar.

Imorgon lägger jag ut vårbilder :D



Anna-Lisa


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahaha, så sött! :D

2012-01-21 @ 21:07:22
URL: http://svartkanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0