Sent inlägg.

Hej!
Klockan är  00.40  ..
Hehe.
Jag hade en beställning på en grön figur.
Den är färdig och fick flytta till sitt nya hem idag.
Den fick halsduk+mössa föratt det tog så lång tid.
Såhär ser den ut :)



 Visst är den söt :)
Hatar garnet jag hade..
Världens sämsta.
Jaja.. Jag råkade tydligen ha tillgång till att ladda upp bilder.
Men Figuris Äventyr del 6 ligger i pappas mobil.
Och han är i Österrike.. .
Här kommer fler bilder.



 Kolla, jag har redan lärt figuren att virka. 

Här är bilder på alla mina figurer. 

   
Detta är en av mina figurer, 
han har inget namn och
han har inte varit med så mycket på bloggen. 
Han är iallafall jättesöt. 
 

Detta är en liten figur, 
hon har inget namn. 
Ni får gärna hjälpa mig med att hitta på ett namn åt henne 
och figuren ovanför. 
Detta är också den första figur jag gjorde. 
Figuris och figuren ovanför denna är gjorda av mamma. 

  
Detta är Figura. 
Jag tog bilder från olika håll föratt visa att hon faktiskt har hår. 
Jag har gjort Figura. 
Det var väldigt jobbigt att göra hår :/ 
Hennes ena ben är lite löst. 
Jag har glömt att sy där. 

Och den här Figuren kanske jag inte behöver presentera. 
De flesta av er vet nog vem detta är :) 
Figuuuuuuris! 
Figuris har mamma gjort. 
Han är den första "figuris virkus" 
som någonsin har levt på jorden. 



Ja, imorgon bär det iväg till Stockholm med tåg. 
Oj. Just det... IDAG ska jag åka till Stockholm med tåg. 
Klockan är ju 00.40 .. 
:D 

Ja, nu är jag väldigt trött, ska upp tidigt. Så jag får gå nu. 
Hejdååååååå!
Anna-Lisa




 


Kommentarer
Postat av: KaramELLEN

har oxå gjort en virkblogg du måste kolla in :)

2011-04-08 @ 16:12:25
URL: http://www.karamellen-ellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0