Figuris Äventyr - Del 1

Hej! 
Nu kommer första delen av Figuris äventyr.

 
Hej! Jag heter Figuris och detta är något konstigt jag lånade från ett litet rum i huset.




Hjälp! Har fastnat här...


Åh, så skönt! Hehe!
Mej får ni se i ett nytt äventyr nästa vecka! :)
........................................................

Hej. Nu virkar jag en glass till Figuris.
Det får bli en grön isglass kallad.... Piggelin!
Den får ni antagligen se i ett inlägg på torsdag då jag tror att jag är färdig.

Anna-Lisa




Kommentarer
Postat av: sandra <3

Hej Sara serien eller äventyret med Figuris var ju jätte bra. :)* Den var kul också.

2011-02-09 @ 18:29:21
Postat av: Lois

svar mustacher... ;)

2011-02-17 @ 19:48:19
URL: http://loisacphoto.blogg.se/
Postat av: Anna-Lisa

Klara: Haha... Förstår dig, men jag har inte hunnit.



Lois: Mustacher <3 Haha. Ska lägga upp bilder på dom..

2011-02-19 @ 17:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0