Figuris Äventyr - Del 3

Hej, hej. Jag antar att ni också ser äpplet i trädet där uppe.
Det ser väldigt gott ut tycker jag.
Precis som förra gången är jag ju såklart tvungen att klättra.



Ja, jag är väldigt snabb på att klättra i träd.
Jag har till och med vunnit VM i trädklättring.
Okej, okej. Jag ska nog inte ljuga.
Men jag är ändå ganska snabb.



Se, vad snabb jag var.
Medans du läste texten där uppe klättrade jag snabbt upp i trädet,
hämtade äpplet, och sedan ner igen.
Så du hann inte se mig.
Hejdå!
Mej får du se i ett nytt äventyr nästa vecka.
.....................................

Jaha, det var han det.
Jag håller på att virka en jättestor jordgubbe.
Den kommer nog att bli jättefin.
Tror jag..
Ja, iallafall. Det kan hända att det inte blir något inlägg under sportlovet.
Jag ska resa bort.
Tyvärr. Men jag kan försöka fixa något.
Så antagligen blir nästa äventyr lite sent.
Ja, vi får se.

Anna-Lisa


Kommentarer
Postat av: KlaraFärgidaGå

jag har en ny blogg som du ser :)

2011-02-26 @ 12:48:27
URL: http://www.klarapinnen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0