Hej igen.

Jag har nu varit borta ifrån bloggen i 2½ månad. .
Tyvärr.

Jag kommer kanske inte kunna uppdatera denna blogg särskilt mkt
nu i sommar heller, men jag ska försöka uppdatera när jag kan. 
Snart kommer jag att lägga ut ett inlägg med semesterbilder :)
Jag ska åka bort igen.
Figuris är såklart med på bilderna.
Jag har inte virkat särskilt mkt heller.
Men det ska det bli ändring på ;P

Här är vad jag har gjort när jag varit borta:


Jag har virkat en Luma.
Lumas är små stjärnbarn ifrån ett Super Mario spel som heter
Super Mario Galaxy.
De kan finns i alla möjliga färger.
Jag virkade den svarta.
Den kallas för Polari.
Såhär ser de ut :



Tjejen längst till höger är deras adoptivmamma, på ett ungefär..
Ni kan hitta hela hennes historia här: 
Klicka_Här! 
Den är tyvärr på engelska, men be någon översätta eller försök själv
att förstå om du
har svårt med engelska.

Jag har gjort Bob-Omb, en bomb från Super Mario.



Sen har jag gjort en ny design. . .
 Ny header kommer senare. 

Sen har jag varit på semester i Dalarna och på västkusten.
Och jag har badat ..
Sen har jag andats väldigt mycket. Säkert runt 3 miljarder andetag..
Okej, det kanske var ganska självklart.
Men jag hade inget mer att säga :) 

Ja.. 
Hejdå :)
 



Kommentarer
Postat av: <3Ellen!!

GÖR inlägg :P

2011-11-02 @ 09:58:11
URL: http://www.karamellen-ellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0