Figuris Äventyr - Del 5

Hej! Min lillasyster har fastnat i trädet. Det har snöat väldigt mycket,
och då är det svårare att klättra.
Jag nästan drunknar ju i snön.
Jag ska klättra upp och hämta henne.

 
   
Nu kommer jag, syrran!



Nej, hjääälp! Jag faller!



Jag landade ganska mjukt och jag är snabbt uppe i trädet igen.



Nu är jag här hos dig, syrran. Men nu kan inte jag heller komma ner..
Hur ska vi ta oss ner nu?

 

Åh tack, snälla Anna-Lisa.
Jag tror det är bäst att vi inte klättrar i snöiga träd mer.
Hejdå, mej får ni se  i ett nytt äventyr nästa vecka.

Figuris

........................................................

Hej, jag och Alva ska åka till samma ställe som jag och Figuris var på sportlovet.
Så det kommer mer semesterbilder sen.
Nu ska jag packa. Nästa inlägg ser ni här på måndag.

Anna-Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0